29 Eylül 2010 Çarşamba

MİCHAEL JORDAN EDC

Michael Jordan EDC.
Koku çıkış yılı:1996

Koku içeriği : baharat,lavanta,amber,yeşil çay,sedir ve sandal ağacı
Kokumuz ferah sportif yumuşak bir koku bijan tasarım evi tarafından üretilmiş
Kokunun açılışında algılanan hafif lavanta amber ve çay karışımı ben çok hafifte kavunumsu yumuşak meyvemsi tonlarda algıladım içeriğinde meyve yok ama sanırım çay ve amber karışımı bana öyle hissettirdi baharat notalarını ise nerdeyse hiç algılamıyorsunuz kokuda sentetiklik pek algılamadım(düzeltiyorum dip notalarda hafif sentetiklik hissedilsede burnu yoracak şekilde değil) şimdiye kadar denediğim nerdeyse tüm edc.,ler bana doğal gelmiştir ya alkolünün az olmasından yada doğal harmanlar kullanılmasından.. kokumuz baştan sona çok değişime uğramadan devam eden baharat ve ahşap tonlarının pek algılanamadığı yumuşak ferah buruk(çay notasından) sabunumsu bir koku daha çok amberin baskın olduğu alttan altada çayın burukluğunu hissettirmeye çalıştığı ortalama bir koku bende özel bir heyecan uyandırmasada ben kokuyu beğendim eğer üzerinde biraz daha çalışılsa harman biraz daha zenginleştirilip kalıcılıkta biraz arttırılsaymış bir bulgari tarzında başarılı bir koku olurmuş ama yinede kötü bir koku değil.. spor kokular tarzında ferahlığı..
Özetle sade harmanlı ferah hafif buruk sportmen kokusu kalıcılık ve fark edilirlilik ortalamanın az altı hesaplı fiyatından ve sınıfındaki bir çok kokudan iyi olması dolayısıyla 18-25 yaş arası sportmen kişiler deneyebilir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder