8 Şubat 2011 Salı

BULGARI POUR HOMME

bu kokuyu çoğu parfüm severin bildiğini sandığım için detay yorum yapmıyorum merak edenler blog komşum saklı notalarda özgün,ün yorumunu okuyabilirler bende fazlasıyla katılıyor ve şimdiye kadar denediğim 70-80 parfüm içersinde bazı niche parfümlerde dahil henüz daha iyisine rastlamadığımı söylemek istiyorum tüm zamanların en iyi ilk 3 kokusu arasına her zaman girecek bir koku özetlersek yumuşak karakterde zengin,lüx,elegant ve centilmen koku...
benimde favori ilk 3,ümde

22 yorum:

  1. Hakan Bey, bu parfümde size çiçek notaları geliyormu hatta Özgün Bey feminen demiş fakat ben alamıyorum bu tatlımsı çiçekleri yada bu çiçekler karanfil lavanta geranium tarzı çiçeklermi...

    YanıtlaSil
  2. bu kokuda baskın çiçek notalarından çok hafif tonlarda otsu çiçekler kullanılmış hafif lavanta,vetiver,çay,turunç ve bergamot hissedilir derecede içeriğinde karanfil ve sardunya(geranium) var ama baskın değil yada çok az kullanıldığından algılanmıyor ayrıca feminen değil kesinlikle ama yumuşak tonlardan dolayı böyle bir his yaratmış olabilir

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Eğer elinizde varsa BVLGARİ MAN incelemesi yapabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  4. evet elimde var ilerleyen zamanlarda yorum yazacağım

    YanıtlaSil
  5. açık tenli,sarışın baylara gider mi acaba?birde kalıcığı ve farkedirliliği nasıl?şimdidden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. evet gider bu koku esmer açık tenli vs..kategorisi yapmayan klasik şık centilmen lüx havası olan bir koku yalnız benim düşünceme göre spor değilde klasik giyim tarzını benimseyen büro ofis ortamında çalışan arkadaşlarda daha iyi durur

    YanıtlaSil
  7. kalıcılığı hakkında çok olumsuz yorumlar almış ortalama kaç saattir

    YanıtlaSil
  8. performans olarak biraz ten seçen yapısı olan koku her tende farlı etki gösterse de bende yaklaşık 4-5 saat kalıcılık gösterdi

    YanıtlaSil
  9. Kalıcılık bende niyeyse anlamadım şişeden şişeye farklılık gösterebiliyor bvlgari soir , homme extreme farkedilirlik ve kalıcılık biraz daha yüksek. Ama bvlgari homme kalıcılık ve farkedilirlik gerçekten düşük ten haricinde elbise üzerinde de bu şekilde ama çok hakikaten kalite kelimesini koku güzelliği olarak karşılıyor

    YanıtlaSil
  10. tam olarak ürünü bulamadım.Sitelerde ''soir'' BULGARI POUR HOMME ibaresi eklenmiş sanırım o ürün bahsettiğiniz ürün değil?

    YanıtlaSil
  11. bence tende daha güzel kokuyor çok sevdigim bir koku yoruma aynen katılıyorum sıradan bir koku degil begenmiyen daha görmedim kimseyide rahatsız etmiyor

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben Size merak içersinde favori üçlünüzün tamamını ve tüm zamanların en iyi 3 kokusunun üyelerini sorsam yanıtınız ne olurdu?

    YanıtlaSil
  13. merhaba hakan abi favori 3 kokunu yazman mümkün mü şuana dek ?

    YanıtlaSil
  14. Merhaba.Ben 18 yaşında esmer birisiyim ancak yüz hatlarım ve sakallarım dolayısıyla 21 civarı gösteriyormuşum çevremdeki insanlardan duyduğum.Sizin ve birkaç blogdan en sevilen parfümler hakkında bir liste yaptım ve internetten kör alış yapacağım.Genellikle turunç temalı parfümleri seviyorum.Önümüz kış.Bana hangisini önerebilirsiniz?

    1)Bvlgari Pour Homme
    2)Hermes Terre
    3)Guerlain Homme L'eau Boisee
    4)Gucci Envy
    5)Guerlain – L’Instant de Guerlain Pour Homme Extreme

    YanıtlaSil
  15. bana göre yaşına ve sevdiğin tarza uyacak kokular verdiğin listeden terre de hermes ve guerlain l,eau boisee

    YanıtlaSil
  16. peki bu listeyi göze almazsak siz bana ne önerebilirsiniz? Turunç ve erkeksi kokular seven biriyim.Kullandıkça sıkmayacak gündelik bir parfüm istiyorum.Ama öyle 1 million gibi piyasa parfümü de değil.

    YanıtlaSil
  17. gündelik kullanım için hermes orange verte consantree versiyonunu önerebilirim.

    YanıtlaSil
  18. kullandığım birkaç parfümü yorumlarınızda okudum ve işin aslı bende merak ettim beğendiğiniz ilk 3 parfüm ne

    YanıtlaSil
  19. Hakan bey ben 26 yaşında buğday tenliyim daha çok efendi kokusu vb.. ne tavsiye edersiniz.

    YanıtlaSil
  20. yorum yazdığım bu koku tam size göre..

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,
    1995'ten 2015'e kadar yani tam 20 yıl boyunca Bvlgari Pour Homme ve yan ürünlerini (duş jeli, deostick, aftershave balm) kullandım. Ne yazık ki artık çok fazla bulamaz oldum. 1 yıldır alternatif koku arıyorum. Solo Loewe Cedro'yu çok beğendim ama yan ürünleri yok.

    Bana ne olur Bvlgari'yi aratmayacak, yine aşığı olup bir 20 yıl kullanabileceğim kokular önerin. Gidip tek tek denerim.

    YanıtlaSil
  22. merhaba serhan..o kadar çok seçenek varki ancak herkesin zevki beğenisi farklı olabiliyor en sağlıklı seçim parfüm yorumlarından ilgini çeken kokuyu mağazada test edip almandır.Solo Loewe Cedro yu denemedim o yüzden yorum yapamayaağım.

    YanıtlaSil