7 Şubat 2011 Pazartesi

FERRARİ PASSİON

Ferrari Passion
Koku çıkış yılı: 2005
Koku içeriği: limon,greyfurt,
Selvi,lavanta,kimyon,kakule
Paçuli ve sedir

Kokumuz Ferrari,nin ülkemizde pek bilinmeyen kokusu.. adında genelde passion (ihtiras) olan kokular bayan kokularında kullanılıyor ben erkek kokusunda hatırladığım kadarıyla ilk kez rastlıyorum e haliyle passion kelimesi kullanıldığına göre artık tahmin edersinizki hayli feminen tarzı olan bir koku yani bir bayanda çok rahat kullanabilir.
Gelelim kokunun açılışına..kokunun açılışında yoğun alkollü hafif tatlımsı turunç(özellikle tatlı limon) algıladım ama yoğun sentetiklik içeren bir açılış bu yoğun açılış çok kısa sürede uçuyor ve koku dengesiz ve uyumsuz biçimde hafif tatlı hafif baharatlı sentetik meyvemsi bir kokuya dönüşüyor ve bu şekilde uzunca bir süre devam ederek baharatlı, hafif meyvemsi, sentetik notalarla son buluyor paçuli ve sedir nerdeyse hissedilmiyor…kokunun özel bir yanı yok ben beğenmedim Ferrari uomo daki lüx zarif kalite hissi bunda yerlerde sürünüyor
Aşırı yapay, vasat berbat bir koku o kadar sentetik,ki geniz yakıcı cinsten kalite olarak sıfır
Kullanıcısına ucuz market kokusu hissi veriyor .
Kokuda fark edilirlilik ortalama kalıcılık ortalama altı serin günlerde kullanıma daha uygun.
Özetle… kimseye tavsiye edemeyeceğim basit ve ucuz kokan  tekdüze aşırı sentetik bir koku.
Sakın yaklaşmayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder