14 Mart 2011 Pazartesi

HUGO BOSS ENERGİSE

Hugo Energise men
Koku çıkış yılı:2005
Koku içeriği: mandalina,nane,pembe biber,ananas yaprağı
Kişniş ,kakule,yasemin,ardıç
Beyaz frezya,ahşap,kakao ve .vanilya

Koku odunsu aromatik olarak sınıflandırılıyor
Kokunun açılışı yoğun mandalina ve ananas kokusu şeklinde   baharat notaları kendini göstermiyor derinden bu açılışa hafif sentetik ahşap,ta eşlik ediyor …evet sentetik dedim çünkü koku yoğun sentetiklik içeriyor ve çok hissedilir derecede şimdiye kadar denediğim hugo boss kokuları içinde ..işte budur diyebileceğim doğal temiz elegant bir kokuya denk gelemedim bu kokuda beni yanıltmadı piyasa işi, modern,...ama ucuz kokan bir koku aslında koku güzelliği açısından bakılınca eh fenada değilmiş diyesi geliyor insanın özellikle günümüz trendi genç ferah kokuları ile benzerlik gösteriyor ama genel kalite ve ucuz,sentetik  kokması işi berbat ediyor ..kullananlar bilirler hugo matara kokusunun biraz daha turunç ve ananas,la desteklenmiş hali gibi çok benziyor yabancı sitelerde lacoste red benzetmesi,de yapılmış ben kullanmadığım için bilemiyorum ..neyse kokumuz kurudukça çok değişime uğramadan turunç notalarının uçmasıyla hafifleyerek sentetik ahşap hafifte kremsi yumuşak vanilya kokusuyla devam ediyor ama vanilya çok zayıf..ben hafifte tütünümsü bir koku algıladım ama içeriğinde tütün yok sanırım bu da kakao,vanilya karışımından dolayı ama çok zayıf ve derinden.. ve bu şekilde sonlanıyor
 İçeriğinde yazan kakao kokusu nerdeyse yok gibi daha çok turunç baskın karakterli turunç+ahşap+ananas kombinasyonlu bir koku..özetle
Tekdüze ve ucuz market kokuları gibi kokan basit yapay bir koku ..
Kokuda fark edilirlik ortalama kalıcılık ortalama altı oldu bende..tavsiye etmiyorum
Parasını hak etmeyen bir koku bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder