8 Mayıs 2011 Pazar

HUGO BOSS PURE PURPLE


Hugo Boss Pure Purple Woman
Koku çıkış yılı: 2006
Koku içeriği: siklamen,nektarin,
Siyah violet,mor menekşe,leylak ve çiçeksi notalar
Kehribar,süet ve tatlı badem ezmesi

Kokumuz çiçeksi koku sınıfından
Modern günümüz trend çiçeksi kokularla benzerlik göstermekte en başta şunu söyleyeyim
Ben genel kalite olarak olmasada koku güzelliği olarak çok kötü bulmadığımı söyleyeyim ama çok özel bir kokuda değil  benzerleri çok olan bir koku ..
Kokunun açılışı renginden ve isminden anlaşılacağı üzere saf mor çiçek kokusu
Özellikle yoğun olarak hissedilen menekşe ve leylak kombinasyonlu güçlü alkollü ve tahmin edersinizki sentetik bir açılış ben bu açılışı pek sevemedim yani bir bayanda bunu algılasam bana çok çekici gelmez doğrusu  bu çiçeksi açılış kokuya herdaim azalsada hakim ama orta notalara doğru yumuşayınca daha hoş hale geliyor üst notalarda içeriğinde yazan meyve notası nektarin algılanmıyor yani meyvemsi bir koku hayal edenleri üzebilir..
Koku benzerlik olarak orta ve dip notalarda biraz calvin klein euphoria,ye benziyor
Koku kurudukça hafif süet ve bademsi notalar hafifleyen koyu renkli çiçekler eşliğinde sürüyor …dip notasında aynı şekilde kremsi, hafif tatlımsı bir halde sonlanıyor benim denediğim edp versiyonu olduğundan fark edilirlilik ve kalıcılık ortalamanın çok üzeri resmen ben buradayım dedirtiyor geçtiğiniz yerde iz bırakan kokulardan ..özetle
 Tatlımsı, koyu renkli çiçekler ana temalı çok özel olmasada fena sayılmayacak modern bir koku bu tarzı seven bayanlar özellikle 25 ve üstü hesaplı bulurlarsa deneyebilirler koku güzelliği ilk notaları saymazsak, eh fena değilmiş, dedirten tarz.. genel kalitesi, ortalama sayılabilecek ,sentetikliğin aşırı burun büken tarzda olmasada özellikle üst notalarda  hissedildiği, aşırı sıcaklar dışında her mevsim kullanabilecek ortalama bir koku.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder